Fredag

.
 
Benny lämnade mej med granen mitt på golvet, barr och vatten överallt ! En pelletskamin som inte ville fungera och så tvättmaskinen som av någon anledning vill ha vatten på golvet när jag har massa som ska tvättas ! 
Så jag tog och ringde Ann och bjöd hit henne, och hon lyckades såklart köra av vägen ! Så jag och Helmi for iväg med min lilla polo och ett par linor och trodde vi skulle få upp henne ! Men vi ringde min käre far till slut och han fixade upp bilen och hjälpte mej med tvättmaskinen, pelletsbrännarn fungerar (baralitekonstig!) och granen står på rätt plats och paketen är på plats !  Och det bästa av allt är ju att det gick bra med både Ann, bebisen i magen och bilen ! Sen att det manliga könet alltid frågar hur det gick med bilen först är ju en annan femma !


Kommentarer
Madde

De va ingen dålig gran :o :p

Svar: haha nej och den har Benny hämtat alldeles själv ! ;D
Angelica

2012-12-21 @ 21:47:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0