Dagens..

Dagens humör: Pepp, det är ju fredag :)
Dagens borde: borde vart i skolan, borde ha klippt pappa, sen får vi se vad mer ja inte hinner med ;)
Dagens frisyr: Uppsatt och otvättat , godmorgon ;D
Dagens klädsel:jeansleggings och äcklig tröja!
Dagens planer:Äta frukost, kaffe,cigg, klippa Kati, systemet,groggvirke, duscha,iordning och party ;)
Dagens materiella vill ha: En ny telefon. En egen liksom.
Dagens längtan: Tills inatt när ja sover med han!
Dagens fundering:den skriver jag inte..
Dagens beroende: mina dom dära cancerpinnarna.
Dagens tråkigaste: är väl att äta frukost ;D
Dagens personer: Kati, hon räddade min fredag ;)
Dagens roliga: Blir väl ikv hoppas jag ;)
Dagens låt: Misfits-skulls (gotta have you on my wall, brukar jag sjunga för min bror när han är dum !)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0