..

jag blir ah ja vet inte vad ja blir. Besviken irriterad och ah allämnt arg. Engelska c, det trodde jag var en kurs som skulle vara väldigt påfrestande, invecklad och lärorik. Men jag ska tala om för er att även jag kan ha fel. Det vi har lärt oss idag, det vill jag säga är att kolla på helt random klipp på youtube, asså visst det kan jag göra när ja sitter hemma och liksom "wowa" mej över så mkt bra det finns. Men wtf har det med engelska c att göra ? Jag satt på en bussjävel i 90 minuter idag för det. Är det värt att hoppa av den eller ?!

Förövrigt så har jag lagat mat och varit ut med hunden sen jag kom hem. Vet inte om jag kanske ska plugga nu, är inte så jätte pepp på det !Men måste man så måste man, tur att ja läser fler ämnen än engelska c iaf !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0