facebook.

Jag har kommit på ett problem. Jag tänkte lägga till han som vän på facebook, just för att kunna kolla på alla hans bilder och allt sånt, (för han är så jäkla snygg.) men sen kom jag ju på att då kan ju han se mina bilder, och det vill jag ju inte ;D och jag vill nog inte att han hittar hit heller :p Så jag ska inte lägga till han som vän. Men däremot gå och hoppas på att han bjuder hem mej ikv ;) hah, fast ja tror inte ja törs ändå, usch så blyg ja kan vara ibland! Förstår inte vad det har blivit med mej, hur ofta blir ja sånhär ?

By the way tog jag en promenad med hunden, duschade och åt mat, vilket gjorde att jag känner mej frisk som en nötkärna, men ja har fortfarande lika mkt feber, kan min terrmometer ha gått sönder ? verkar fan inte bättre.


Kommentarer
Bella

har du feber? gud va trist. krya på dig :)

2009-11-10 @ 20:20:47
URL: http://bellahz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0