Fortsättning



Oscar!

Burnis!

Lindberg !

Partypinglorna med snyggaste sugrören ;)

Johan, inte alltför ofta han har varit med på sista tiden ;D

Burnis och Niklas :)

Bror, Ann, Oscar och Johan.

Ann ;D

Jag älskar dej <3

För du är så billig ;)

Oscar skickar snuskiga sms från min telefon!

Och sen glömdes kameran bort :) Trevlig kväll med ett mysigt slut.

Idag har jag gått till mammas jobb iklädd gårdagens kläder, ruffsigt hår, halvborttaget smink och trasiga strumpbyxor, man känner sej riktigt fräsh och det synd verkligen att man inte har vart hemma sen kvällen innan ;D Sen bar det va till Bror och Ann på fika, jag gillar deras soffa ;D Sen hem och började plugga/ lägga ut bilder, sen ätit mat och nu lagt ut alla bilderna och är inne på andra gången på texten ;D Lycka till på provet imr ;D
Och om 5 min börjar ensam mamma, så ja ska gå till tv:n nu :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0