Fredag :)

Igår så var det salongen i skolan som gällde, jag och Linda färgade en utväxt sen gjorde ja inte nå mer, eller jo la i färginpackning på Jossan, Alexandra och mej själv :) Fick en uppbyggnadsfön av Linda också:) Me like volym ;)
Sen så kom Burnis och Lindeberg på pepparkakor, mamma hade bakat :( jag missade pepparkaksbaket, som är typ det enda jag gillar med julen ! men men. Sen åkte jag iaf till han, och det gillar jag :)

Och idag, har jag lyckats, haha ne men jag försov mej, och vaknade vid 12 :P Inte riktigt okej, men självförvållat när man inte sover om nätterna och går upp 5 två dagar i rad. Men nu är jag iaf utvilad och har ätit lunch från Bella´s och funderar på vad jag ska göra :)

 


Min och Maddes myslåt, hah ja får fortfarande gåshud av den ! :D



Kommentarer
Madelein

Den är bäst :D <3

2009-11-27 @ 15:01:59
URL: http://madelejjn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0