God middag.

Hemskaste natten på länge, la mej och lästa två kapitel i den där svenskaboken, sen hade jag hjärtklappning, roligt ! Inte gick det över förens typ en timmer senare heller, och då började hostan, så jag hade inte ens somnat när klockan ringde, och hade för mkt feber för att orka gå upp. Så nu är jag hemma, en dag till. det är fan längsta på länge jag har haft feber, sen i torsdags mer eller mindre liksom, hur fungerar det ? det har jag max två dagar annars :(

Det suger, jag skulle ju träffa någon i veckan, ja vill inte vara sjuk just nu.

Korten har iaf kommit idag :) hah sen skrev ja fel på dag igår, crew partyt är på lördagen inte fredagen :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0