God morgon..

Jaha, en dag hemma till, för att jag inte har någon lektion idag :) me like. Jag börjar känna mej bättre, var meningen att ja skulle skriva att ja inte hade någon feber nu, men så sitter jag här och tar tempen, och fan ja har fortfarande lika mkt feber :( ja som va nöjd över att ja inte hade det ! hah jaja huvudsaken är att ja känner mej friskare !
Jag ska faktiskt ta en promenad med hunden, jag är så jäkla rastlös, en liten kort sväng kan inte göra någon skada!

Måste bara länka till Madde pojkar det är hon ni söker, hon har gjort en kontaktannons vilket jag med skulle göra, Fast för stunden känner jag inte att ja behöver det, jag har ju redan kontaktat någon så att säga ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0