God morgon Lördag !

Förstår ni det här ? jag är vaken klockan 9 på en lördag, och är inte ens bakfull :D Sov hos han idag, och han skulle iväg, så det var bara att gå upp ;) men mysig morgon ändå :) Ska nog försöka peta i mej någon frukost, sen ta en promenad med hunden :) fan va duktigt :P Funderar på att städa också, men det kanske är lite för överdrivet en lördagsmorgon ?! :P

Var hos Kaddi och Larsen igår och kollade på filmen Borta bäst hemma värst, eller nå, jag skratta så lite rolig lär den ha vart ;D kände igen mej en hel del iaf :) gott med godis också :P Sen körde jag hem Madde, och så storebror och Ann. Sen äntligen fick jag åka till han. :) Lyckad kväll ändå, för att vara nykter alltså :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0