God natt :)

Nu ska jag läsa igenom Naturkunskapen en gång till, sen får jag lägga huvudet på kudden :) Känner mej lagom stressad med att vi ska vara på fråga 14 på engelskan imr, och jag har inte ens börjat, hoppas ja hinner på lunchen :P för provet är faktiskt viktigare, jag sa ju att ja skulle få MVG på det, men nu börjar min ide om det svalna ;D Och så har ja en annan sak i huvudet, det är jobbigt. Jag har svårt för att konsentrera mej.

Vill också tillägga att hatkärlek är ju bättre än hat. fast fan va arg ja blir på dej. Hur kunde du ens tro att ja aldrig hade känslor för dej ? det var sjukt lågt. Det tog sjukt mkt. Typ det första du någonsin har sagt som har tagit på mej.  .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0