good girl!

Ibland då överträffar jag mej själv med att göra saker jag faktiskt borde :P Och inte borde.. dagens borde är iaf att jag har skrivit mer än 1 ½ sida på bokanalysen, och max är tre :P hah och jag är inte ens klar än, i vanliga fall hade jag varit klar när ja hade skrivit 1 sida, hoppas han tycker det är bra :P Sen något jag inte borde ha gjort var att ja skulle sova i 20 min :P heh blev typ 1 ½ timme, helt bortkastad tid! Så nu måste jag skriva klart den dära, sen sova, för imr blir det en lång dag :( Jag gillar det inte, hoppas ja inte är allt för grinig och trött, vill ju vara med han :)


Ni ser, det finns massor av hud kvar, inte okej ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0