Jag är fan sjuk.

Fan, jag mår inte bra. jävla feber, jävla hosta, jävla näsa och jävla huvudvärk. Inte illa med svordommar där ;D Men så känner jag, kände mej ju liksom nästan ikapp i skolan, så ja kan inte vara hemma imr, så ja ska gå dit, göra så gott ja kan och hoppas på att inte ha lektion på tisdag ! Sen ska jag försöka orka arbeta av så många "kunder" jag kan från listan och allt annat! Jag vill ha en tom lista någon gång, varför har ja aldrig det ?
Sen på fredag blir det Crew and Members party (shra) nyktert är planen nu iaf. Och försöka koppla av lite i helgen. Kanske scrapbook-kväll på lördag ? (eller vad säger ni tjejer?) Om korten har hunnit komma hem :)

Vet ni, jag tror jag är lite förälskad, eller ja är nästan säker på att ja är det. Fast ja vill bara hålla han hemlig, ni vet så att ni inte kan göra allt för att förstöra som vanligt. Jag älskar att han inte känner någon som jag känner, han har aldrig hört något om mej. Han har chansen att bilda en helt egen uppfattning om mej. Det gör mej lycklig.

Ni vet ja är till och med så hemlig att ja måste parkera på folketshusparkeringen och gå hem till han för att ni inte ska kunna lista ut vart han bor ! haha va diskret jag är alltså ;D


Kanske skulle bli blond igen ? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0