Måndag..

Jahni, nu har jag fortsatt med konturer, nästan hela armen, fattas lite på vissa ställen, men det kommer ;D Är iaf jätte nöjd hittills :):) Bild kommer senare när jag får ta bort plasten :) Var och fikade hos mormor en sväng efter det också :) Vi ska gå och vaccinera oss imr ! och fika igen ^^, jag gillar att fika ;D
Var i skolan en sväng innan, skulle äta lite spagetti, och vet ni vad ja fick med spagettin ? en blå pärla ! det var ju trevligt ! Tur att ja skulle hem och laga mat säger ja bara, jävla skit skola !

Ska gå ut och röka och vänta på att maten blir klar nu :) Sen funderar jag på att ta med Madde och dricka kaffe hos Kati, för det var så längesen :/ Sen måste jag göra skolgrejjer, komma ikapp vet ni ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0