Måndag..

Jaha, provet gick ju faktiskt sämre än väntat ! Usch vilket jäkla stillestånd i hjärnan. Men man kan ju inte vara bäst alltid ;D Och engelska c, det är den sämsta kursen, så jäkla tråkig. Jag trodde det skulle bli en utmaning, jag trodde det skulle vara roligt, men nerrå det suger. Program råd var intressant idag, vi fick rosa hamburgare till lunch idag, så vi hade ju iaf en punkt att ta upp ;D Men när man värmer upp hamburgarna på våran skola så ändras färgen till rosa ;D gott ;) -tur att det fanns korv. Sen Svenska och Engelska b :) Språkhistoria och Amerikas historia, faktiskt helt okej förutom att ja ligger efter i Engelska b:n och att vi fick engelska c läxa tills imr och att vi har religionsprov på onsdag ! Hejdå livet ;D

Nu sitter jag och tänker, måste få lite ideér nu är det ju liksom ganska nära. Sen håller mamma och pappa på och tjatar om tapeter och golv, men när dom väl får min åsikt (som dom tjatar om) då blir dom sura iaf. Helt oöverens är dom och ja och mamma tänker lite mer lika, styrde iaf bort dom gråa tapeterna som absolut inte passar till möblerna, men då kommer pappa och ska ha ett jävla grått golv för att matcha hallen, men inte möblerna och tapeterna i rummet, så jäkla korkad !

usch vilken tårkig text det blev idag då, inga smaskigheter ? >Sorry, men dom regisseras fortfarande i mitt huvud ;) får ju inte avslöja för mkt än ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0