Oj så frisk ja blev !

Efter duschen så kändes det verkligen som om jag hade skrubbat bort alla basiller som fanns, det bästa jag vet är nog att skrubba :P och ibland gör jag nog det lite för ofta :p Skönaste ansiktskrubben lär ju vara nivea´s den där blåa, älskar den, och så en sån här hård skrubbtvättsak till kroppen !
Massa musik, kaffe och cigaretter på det och humöret blev Fredag :) Så nu blir det utgång, japp ! Är trubadur och gratis inträde på Folkan 13# så vi satsar på en relativt lugn utkväll tror jag ! Och när ja säger vi så menar jag ju mej själv och Madde ;)

Kanske bjuder på en videoblogg senare ;D hah för ja tycker att det är roligt !

så mysig låt. jag blir glad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0