Onsdag!

Jahni, i skolan har jag vart, blev helt förkrossad när ja fick tillbaka religionsprovet, jag ger nog upp det där med att få mvg i religion. usch. Sen åkte jag hem och åkte in till stan och försökte få Benny att förstå vad ja vill tatuera, men vet inte hur det gick, för ja vet ju knappt själv hur jag menar! Sen kollade jag på telefoner, men ingen lockar mej :S så vi får se hur det blir med ny telefon. Sen har jag fikat med farmor och farfar, diskuterat svininfluensa vaccinet och skalat potatis (vuxenpoäng!) Nu ska jag äta mat. Sen ska jag nog åka till han. fniss så nervös ja är!



Kommentarer
IVANA LISJAK

SV: Vad typiskt att du bor lite långt bort :/ Eller hur, man klänger hellre på en stång eller nått än gymmar, visst? ;D haha. Det är juinget man tröttnar på direkt :)

2009-11-12 @ 20:12:50
URL: http://HTTP://IVANALISJAK.BLOGG.SE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0