Söndag, igen !

Inte blev vi så långvariga igår inte. Matbistro blev det sen orkade vi inte med spritlukten och allt liv. Så det blev filmmys för mej, duktigt låg stilla en hel film ;D Väl hemma idag har jag tagit en promenad med hunden, och fikat med mor,far och bror och som vanligt diskuterat svininfluensan, vilka delade meningar ;D Nu ska jag sätta igång med skolgrejjer, fan va dålig jag är på att prioritera ! tar ju snart studenten, och då slipper jag ju sånt, så nu taggar vi inför mvg ;D

vad har man för sjukdom om man har kronisk huvudvärk ?


Kommentarer
Börnis

kronisk huvudvärk`? för lite börnis i livet paahahah :P

2009-11-15 @ 20:41:40
Felicie

Antagligen stress lr att du är spänd i nacke & Rygg, Det leder oftast till huvudvärk. :/

2009-11-16 @ 18:20:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0