Söndag.

Hah oj så trevlig helg ;D så trevlig att ja inte ens har setat vid en dator !
Fredags förfestade vi hos Benny, med han och Andreas (jag & Madde) Sen kom Björn, och sen väntade ja och Madde på Emma, gick på Folkan, ehm ja det var vi och trubaduren! inte riktigt okej. Sen drog dom på efterfest och jag till ett annat ställe !
Lördagen spenderades i soffan, mådde precis som man förtjänade efter den inte så lugna fredagkvällen, febern var tillbaka om man säger så också! Men sen tog rastlösheten över, och det blev hem till Kati och Lars på förfest (nyktert!) det var trevligt. Sen körde ja hem dom och åkte till ett annat ställe !

Idag är det ju farsdag, så vi har varit hos farmor och farfar, jag spelade mest biljard ;D vann lätt över alla ;D


och så snor vi lite bilder ;D



Kommentarer
Zandra

HAHA! Vilket "ställe" har du spenderat tid på va ? jag vet nog vart detta "ställe" är så att säga;)

2009-11-08 @ 20:35:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0