Tisdag..

Har inte skrivit på länge, har mest legat och mått dåligt av vaccinet hela dagen ;D haha nerrå, blev kvar hos mormor ett tag på fika, sen har jag ätit mat, och varit ute med hunden, och sen varit kanon duktig och gjort plugg ! ahh bara 6 saker kvar på listan, varav två prov :) sen den dära skrivuppgiften imr står inte med, men det är för att ja inte fattar den iaf ^^, hah får väl se hur den går ;D Känner mej otroligt duktig, men jag blir så peppad av att vara ensam hemma, för då kan ja spela så hög musik ja vill, gå ut och röka hur mkt ja vill utan massa tjat och ja, göra precis vad ja vill ! :D

Föresten, vi måste GRATTA Madde, för hon börjar jobba imr :D överlycklig för hennes skulle, förutom hennes arbetstider, jag gillar inte att hon börjar halv 5 och slutar 9, för vilka tider är jag hemma om dagarna ? tur att hon är ledig fredag och lördag, då är hon paxad ;D



Kommentarer
Madelein

Tack Gumman :)<3 Men nu på fredag är jag redan upptagen ;)

2009-11-17 @ 20:17:11
URL: http://madelejjn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0