Torsdag.

Vilket betyder att jag har varit i salongen i skolan, vilket betyder en långtråkigdag idag ! jätte dåligt med kunder, och så gillar jag inte att åka klockan 7morgonen och komma hem halv 6 kvällen. ni som vet hur ja blir utan mat kan ju tänka er ;D hah fast ja börjar lära mej att hålla humöret uppe ! Så har jag lagat mat när ja kom hem, och ehm ja setat här en liten stund. tror jag ska klippa pappa om han behagar att komma hem någon gång! Men jag har såndära huvudvärk så ja håller på och dör, så ja borde gå och lägga mej !

Jag var en modig flicka igår ! och det slutade med en flicka som inte kunde sluta le :) dåligt inflytande är vad han har på mej ;) jag kan ju inte le sådära utan anledning ;D



Kommentarer
IVANA LISJAK

SV: Ja, verkligen :) det finns sådan i malmö också, dom hade sjukt mycket sådan sorts dans och träning, så det är bara att välja och vraka :) haha.

2009-11-12 @ 20:24:43
URL: http://HTTP://IVANALISJAK.BLOGG.SE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0