Söndag.

 
 
 
 
 
Idag spenderade jag halva dagen i sängen kändes det som, medans världens bästa B var ute i skogen och letade blåbär till mej, själv vaknade jag av att regnet öste ner och B var borta. Iaf så fanns det inte så många här hemma, så senare begav vi oss till mina gamla skogar och plockade hallon och blåbär :) Sen plockade jag vinbär när jag kom hem som jag lagt i frysen, hallonen ska vi äta ikväll och blåbären bakade jag muffins av och bjöd bästa storebror och Ann på. Lyckades få lunch hos mor och far också, så den här dagen har varit kanon ! Nu ska jag vika tvätt, bädda rent i sängen och duscha så länge så att vattnet tar slut innan jag tar kväller för att orka med två arbetsdagar innan vi är lediga igen.


Kommentarer
Carin

mmm det ser mycket gott ut =)

Svar: Hihii jo dom tog slut på bara några minuter så det var dom också :)
Angelica

2012-08-06 @ 22:23:25
URL: http://www.carinshjartan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0